♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ ♥ Ramadhan Al-Mubarak ♥ ♥
Friday, July 20, 2012 | 9:21 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

first skli, saya ingin mgucapkan :
selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua muslim dan muslimah di seluruh dunia..

harap ramadhan kali nie lebih baik dari yang sebelumnya..
perbanyakkan amal soleh yer :)

esok da start puasa,..first day puasa..puasa kat rumah...woaaaaa, heaven nye ! huhu..
best kan dapat bbuke kat rumah,...rumahku syurgaku...cewwwwahhh !

ohh, masih xterlmbat kot nak ucapkan tahniah untuk kontijen Terengganu yang menang sukma 2012 di Pahang baru-baru niey...
nelangg sungguh anak terengganu :) heee
bangga nye jadi anak terengganu..kankankan...
go go go go terengganu !
akhirnye dapat jgk kite merasa cuti ari ahad nie... yeeaaaaah !
arigato, arigato :)

smpai sini dulu yep :)

salam ramadhan untuk smua :)
 







Old things | New things