

|
HapPy Me !
![]() she♥
![]()
| ♥ ♥ kek yumy yumy ! ♥ ♥
Saturday, July 21, 2012 | 12:00 AM | 0 comments
Assalamualaikum..
first day puasa,. :) tenang and aman rasa:) heeee
okeyh,..bile puasa, msti tingt nk raya..hehehe
oke, ckp psal raya... msti xlengkap klu x ade kuih raye kan...
thn nie, mi ckp nk tempah je kuih raya..hurmmm...
oleh sbb kuih raya da xley buat, thun nie nak buat kek untuk raya plak :)
hehehehe...
kumpul smua resepi-resepi yang berguna...xsabar !...
hehehe...
nak buat kek ape yerp??...hurmmm...bnyk sgat kek yang nak dibuat...
semua nmpak sedap...tapi kne plih 1 je...
hehe..buat pilihan yg tepat azie !...
oh tidak !, rambang mate neh.. aiggooooo3...
oke la..nk cari resepi lagi :)
salam :)
|