♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ ♥ kek yumy yumy ! ♥ ♥
Saturday, July 21, 2012 | 12:00 AM | 0 comments
Assalamualaikum..
first day puasa,. :) tenang and aman rasa:) heeee

okeyh,..bile puasa, msti tingt nk raya..hehehe
oke, ckp psal raya... msti xlengkap klu x ade kuih raye kan...
 thn nie, mi ckp nk tempah je kuih raya..hurmmm...
oleh sbb kuih raya da xley buat, thun nie nak buat kek untuk raya plak :)
hehehehe...

kumpul smua resepi-resepi yang berguna...xsabar !...
hehehe...
nak buat kek ape yerp??...hurmmm...bnyk sgat kek yang nak dibuat...
semua nmpak sedap...tapi kne plih 1 je...
hehe..buat pilihan yg tepat azie !...

oh tidak !, rambang mate neh.. aiggooooo3...
oke la..nk cari resepi lagi :)

salam :)

moist chocolate cake... sdp !

Old things | New things