

|
HapPy Me !
![]() she♥
![]()
| ❤ ❤ hello0 study weeks ! ❤ ❤
Friday, March 2, 2012 | 5:49 AM | 0 comments
hello, hello ! !... , lama da tak update blog keshayangan shaye nie...hoho...almaklumla sem nie sem paling bussssyyyy pernah ak lalui... dengar kate belajar kat U nie santai-santai jer....hahahahaha.... HAHAHAHAHAHAHAHA !! sem 2 nie.. penat sangat-sangat !...kepada senior-senior ku yang berada di part 1 sekarang,.. bersiap sedialah anda untuk sem dapan !..hahaha.... bukan nak menakut-nakutkan... but its a reality.. sem 2 nie memang sem yang mencabar minda dan emosi...! dan dengan ini, aku ade masa dalam 1 mggu lebih je lagi untuk menyiapkan dan mengasah semua alat perang aku nie sebelum dewan perang nanti !!..oh yeah.. no time to play-play !!... nie la muka orang nk amik final !... (sempat lagi posing kan !) smile tuh ikhlas semperna nk final nie... yeah! semangat aziey! |