♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

❤ ❤ hello0 study weeks ! ❤ ❤
Friday, March 2, 2012 | 5:49 AM | 0 comments

hello, hello ! !... ,
lama da tak update blog keshayangan shaye nie...hoho...almaklumla sem nie sem paling bussssyyyy pernah ak lalui...
time dulu-dulu sheronok tengak orang masuk U...sbb macam "besttt" je kan !!
dengar kate belajar kat U nie santai-santai jer....hahahahaha....
sekarang baru ku tahu, belajar kat U nie MMG SANTAI !!!, SANTAI SANGAT-SANGAT !!
HAHAHAHAHAHAHAHA !!
sem 2 nie.. penat sangat-sangat !...kepada senior-senior ku yang berada di part 1 sekarang,.. bersiap sedialah anda untuk sem dapan !..hahaha.... bukan nak menakut-nakutkan... but its a reality.. sem 2 nie memang sem yang mencabar minda dan emosi...! trust me !!

sedar tak sedar sekarang da sampai minggu belajar or dengan nama lain study week !! hohohohhh !..
dan dengan ini, aku ade masa dalam 1 mggu lebih je lagi untuk menyiapkan dan mengasah semua alat perang aku nie sebelum dewan perang nanti !!..oh yeah.. no time to play-play !!...
keyh la dulu,... skrunk nk ciap-ciapkan diri tuk kaji soklan past-year dulu ...daaaddddaaa


gambar tuk sem nie ! 

nie la muka orang nk amik final !... (sempat lagi posing kan !)

smile tuh ikhlas semperna nk final nie... yeah! semangat aziey!


Old things | New things