♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ wanita dan air mata ♥
Tuesday, November 1, 2011 | 10:01 AM | 0 comments



bila cakap pasal air mata nie , mesti dikaitkan dengan wanita kan...
orang mesti akan cakap wanita nie manja ,
suka nangis  sensitif...
tapi orang tak tahu...
betapa penatnya seorang wanita menahan kesedihan , kepedihan yang melanda diri mereka sehingga mereka tak mampu lagi untuk menahan dan menyembunyikannya..
memang diakui, wanita mempunyai hati yang lembut..senang untuk terluka..
tapi, kenapa masih lagi nak sakiti hati mereka??
kenapa masih nak lukai hati mereka??
adakah bahagia anda sebagai lelaki untuk melukakan hati mereka?
seorang wanita sanggup bersabar dengan kerenah orang yang disayanginya..
tapi, kenapa begitu susah seorang lelaki untuk menghargainya..
kesabaran ada batasnya...
sampai suatu tahap seorang perempuan akan letih juga, kerena dia hanya manusia biasa..
apa yang wanita mahukan, lelaki yang menghargai pengorbananya selama ini, sentiasa setia bersamanya tidak kira ketika dia sedih atau gembira..dan jangan sakitinya lagi..
kerena dia sudah tidak mampu untuk menahan sagala kesakitan dan kesedihan ini..
sekian,




Old things | New things