♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)
♥
About Me
|
My Stuff
|
Linkies
♥
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)
Credits
Template :
Dinie
Hanani
Image :
Photobucket
Best view :
Google Chrome
♥ T.E.N.S.I.O.N .L.O.R.H ! (T_T) ♥
Friday, November 11, 2011 | 7:27 AM |
0 comments
tensyen ! tensyen ! tensyen ! tensyen !...
minggu yang meng-tension kan !! arhhh !!!!!
kenapa la dengan aku nie?
banyak betul dugaan...
aku tak suke tension-tension camni, aku nak tenang..happy !
ia amat memenatkan !
YA ALLAH, KUATKAN LAH HATI HAMBAMU INI
Old things
|
New things
Short Biodata
Name: Nur Nazihah Known as: Aziey | Nazieyhah Age: 20 years oldStates: Kuala TerengganuCountry: MalaysiaFav. Colours: Soft Pink, Purple.Language: Malay and EnglishHobby: blogging, Sleeping, Shopping Fav Quotes: Lebihkan manis dalam senyuman, kurangkan manis dalam minuman. hehe ♥
Contact Me:
Facebook
|
Twitter
*no twitter* :) assalamulaikum.. salam ukhuwah :)
Likes:
♥ Shopping♥ Blogging♥ Chocolates♥ Ice Cream♥ Travelling♥Teddy Bears♥ Pink♥ wahtching korean movie
Dislikes
✖ Haters✖ Liars✖ Talk behind
♥ T.E.N.S.I.O.N .L.O.R.H ! (T_T) ♥
Friday, November 11, 2011 | 7:27 AM |
0 comments
tensyen ! tensyen ! tensyen ! tensyen !...
minggu yang meng-tension kan !! arhhh !!!!!
kenapa la dengan aku nie?
banyak betul dugaan...
aku tak suke tension-tension camni, aku nak tenang..happy !
ia amat memenatkan !
YA ALLAH, KUATKAN LAH HATI HAMBAMU INI
Older Post
|
Newer Post
. Tutorial .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
♥
Coming soon .
Dinie Hanani
|
Adriana Azhar
|
Friends
|
Friends
|
Friends