♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ i ♥ my family so much ! ♥
Wednesday, November 9, 2011 | 12:50 AM | 0 comments

rindu zaman kanak-kanak dulu ! rindu sangat-sangat..
skrunk susah sangat nak kumpul 1 family..almaklumlah, semua dah besar-besar panjang belaka da...
ada yang da berkerja, sambung belajar..semuanye ada kat KL...
hurmmm,...
jumpe tak jumpe pon time raya je la...
time raya je boley kumpul 1 family...
best kan kalau boley kumpul 1 family tiap-tiap hari...
tak la rasa bosan sangat..
ni, hari-hari duk sorang je.... tak ada teman sebaya nak kongsi cerita..
memang membosankan !..
hepi sangat-sangat bila dapat kumpul 1 family camni
rasa cam nak camni je selalu...tak nak bagi diorang balik KL balik..
tapi, mana mungkin kan...diorang ada tugas masing-masing kat sana..
hurmm... sedih sangat-sangat bila sorang demi sorang balik KL...
ni la dugaan yang harus aku hadapi...
abah kata : aziey, kalau nak belaja kat KL jugak macam adik beradik yang lain..kena la belaja bersungguh-sungguh...biar dapat sambung degree kat sana...
betol cakap abah !...

aziey sayang family aziey sangat-sangat!..






Old things | New things