

|
HapPy Me !
![]() she♥
![]()
| ♥ i ♥ my family so much ! ♥
Wednesday, November 9, 2011 | 12:50 AM | 0 comments
skrunk susah sangat nak kumpul 1 family..almaklumlah, semua dah besar-besar panjang belaka da... ada yang da berkerja, sambung belajar..semuanye ada kat KL... jumpe tak jumpe pon time raya je la... time raya je boley kumpul 1 family... best kan kalau boley kumpul 1 family tiap-tiap hari... ni, hari-hari duk sorang je.... tak ada teman sebaya nak kongsi cerita.. memang membosankan !.. rasa cam nak camni je selalu...tak nak bagi diorang balik KL balik.. tapi, mana mungkin kan...diorang ada tugas masing-masing kat sana.. ni la dugaan yang harus aku hadapi... abah kata : aziey, kalau nak belaja kat KL jugak macam adik beradik yang lain..kena la belaja bersungguh-sungguh...biar dapat sambung degree kat sana... |