♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ trip to thailand (>_<) ! ♥
Sunday, October 16, 2011 | 5:47 AM | 0 comments


sawadikhap !!...hohohoh0...
khap2.,
huhu, setelah 3 hari berada di negara orang akhirnya hari ini 16/10/2011 aku sampai jugak kat tanah airku yang tercinta..
letih tak terkata dua tiga hari ini..memang tak ada masa langsung nak rehat !
dari pagi sampai malam asyik jalan jer..
duduk kat hotel p0n xsampai 24 jam..
memang penat sangat-sangat !

ni lah k0leksi gambar-gambar aku dan keluarga kat sana :

hari first, mula-mula nak pergi sana 13/10 (khamis)





sebelum bertolak

hari ke-2, 14/10 (jumaat)

pantai kucing dan tikus






di floating market






hari ke-3 15/10 (sabtu)

berjalan-jalan sekitar hotel sebelum berangkat pulang, 





berhanti di masjid kerisik, untuk menunaikan s0lat semasa perjalanan balik,






huhu,..boleh kata puas hati jugak la pergi sana, boleh la kenal budaya orang asing,.
humm,..tapi barang kat sana tak la murah sangat, same je dengan kat sini..
ada tu lagi mahal dari kat sini,..huhu..so kena pandai-pandai pilih barang la :)
sampai sini dahulu la cerita buad kali ini,
bubyeeee !


Old things | New things