

|
HapPy Me !
![]() she♥
![]()
| ♥ trip to thailand (>_<) ! ♥
Sunday, October 16, 2011 | 5:47 AM | 0 comments
sawadikhap !!...hohohoh0... khap2., huhu, setelah 3 hari berada di negara orang akhirnya hari ini 16/10/2011 aku sampai jugak kat tanah airku yang tercinta.. letih tak terkata dua tiga hari ini..memang tak ada masa langsung nak rehat ! dari pagi sampai malam asyik jalan jer.. duduk kat hotel p0n xsampai 24 jam.. memang penat sangat-sangat ! ni lah k0leksi gambar-gambar aku dan keluarga kat sana : hari first, mula-mula nak pergi sana 13/10 (khamis) sebelum bertolak hari ke-2, 14/10 (jumaat) pantai kucing dan tikus di floating market hari ke-3 15/10 (sabtu) berjalan-jalan sekitar hotel sebelum berangkat pulang, berhanti di masjid kerisik, untuk menunaikan s0lat semasa perjalanan balik, huhu,..boleh kata puas hati jugak la pergi sana, boleh la kenal budaya orang asing,. humm,..tapi barang kat sana tak la murah sangat, same je dengan kat sini.. ada tu lagi mahal dari kat sini,..huhu..so kena pandai-pandai pilih barang la :) sampai sini dahulu la cerita buad kali ini, bubyeeee ! |