♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ rindu mase dulu-dulu ! ♥
Monday, October 10, 2011 | 3:40 AM | 0 comments








rindu bff tersayang!!
~niey-na , iell-ya , anieyth~
rindunyer zaman dulu-dulu..zaman nakal-nakal dulu...
bila teringat balik time tu, wah bahagiamya rasa time tu..
sekarang, semua dah bawa haluan masing-masing..
sunyinya hidup tanpa my sweet bff !
rindu sangat-sangat dekat bff...
rindu nak bergurau senda dgn dia orang, rindu nak share masalah dengan dia orang, rindu nak bergosip dengan dia orang, rindu nak shopping dengan dia orang..
rindu ! rindu ! rindu tersangat-sangat !
rasa nak balik pada masa dulu-dulu..
masa riang-riang je, tiada duka...
sekarang baru sedar, bestnye mase tu.. hidup xperna fikir masalah yang besar-besar..
kalau ada masalah pon, mesti salah sorang daripada kita akan tolong gembirakan !
rindu sangat-sangat ka korang ! perlukan bff saya sekarang...
niey-na, iell-ya, anieyth i really2 need u all right now !






i love my bff so much !



Old things | New things