

|
HapPy Me !
![]() she♥
![]()
| ♥ rindu mase dulu-dulu ! ♥
Monday, October 10, 2011 | 3:40 AM | 0 comments
rindu bff tersayang!! ~niey-na , iell-ya , anieyth~ rindunyer zaman dulu-dulu..zaman nakal-nakal dulu... bila teringat balik time tu, wah bahagiamya rasa time tu.. sekarang, semua dah bawa haluan masing-masing.. sunyinya hidup tanpa my sweet bff ! rindu sangat-sangat dekat bff... rindu nak bergurau senda dgn dia orang, rindu nak share masalah dengan dia orang, rindu nak bergosip dengan dia orang, rindu nak shopping dengan dia orang.. rindu ! rindu ! rindu tersangat-sangat ! rasa nak balik pada masa dulu-dulu.. masa riang-riang je, tiada duka... sekarang baru sedar, bestnye mase tu.. hidup xperna fikir masalah yang besar-besar.. kalau ada masalah pon, mesti salah sorang daripada kita akan tolong gembirakan ! rindu sangat-sangat ka korang ! perlukan bff saya sekarang... niey-na, iell-ya, anieyth i really2 need u all right now ! i love my bff so much ! |