♥ girl story ♥
HapPy Me !
Assalamualaikum, Aziey Nazieyhah here :) 20 Years Old .
my story here :)

About Me | My Stuff | Linkies
she♥
with en. Teddy ♥ smile :)

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

♥ date wif my sweet bff ! ♥
Friday, October 28, 2011 | 8:49 AM | 0 comments


huhu,..da lama tak update blog kesayangan ni...nak kata busy..xjugak..maybe malas kot...hohoho... bila da lama tak update ni tangan pun rasa gatal pulak nak menaip nie...heee 

almaklumlah sekarang ni tengah banyak masa freekan,..kerjanya makan tidur  makan tidur aja la...nampak gayanya lepas ni kena diet pulak la..adushhh ! 
time cuti-cuti ni, bosan la jugak  ...yerla, asyik terperak dalam umah aja...memang seksa la !   ...
nak keluarkan takde teman...tu la masalahnya...satu lagi transport la...memang susah kalau tak ada lesen kereta ni...nak keluar jalan-jalan pun da jadi terbatas...seksanya !!
nasib baik ada sweet bff aku dapat temankan aku pergi jalan-jalan..tak la bosan sangat !..
hari tu best sangat-sangat ! terlalu best !..enjoy !..satu banda kite orang pusing...hahaha...kite orang siap amik teksi lagi tuk pergi mydin mall and giant..haha..punya la semangat....sampai sanggup amik teksi..cakap pasal teksi ni, first time amik teksi pergi giant..burn la jugak duit aku 5 hinggit...haha...kalau naik bas baru 1 hinggit...da rugi 4 hinggit...tapi haritu nak dijadikan cerita semua bas yang pergi mydin mall tengah rehat..kirenye da tak amik orang la..so,..daripada membazir masa tunggu bas tu baik amik teksi..mula-mula tu takut jugak la...bukannya apa..takut mahal jer !..kan tak pasal-pasal duit habis sebelum sampai mydin...nasib baik la tak mahal sangat...
boleyh kata nak tercabut jugak la skru kat kaki aku ni jalan-jalan haritu..tapi kiteorang puas sangat-sangat !..kira berbaloi la..
sampai sini dulu lah cerita kali ini...mata pun da rasa mengantuk da...tangan pon da merungut nak rehat..huahuahua !
lastly,..ni la gambar kiteorg masa date haritu,..











okelah...bubyyeeee!  salam ~




Old things | New things